Lakásfelújítás támogatás 2021

2021

otthonfelújítási támogatás

AZ OTTHONFELÚJÍTÁSI TÁMOGATÁS

PROJEKTMENEDZSMENT működése

  • KAPCSOLAT FELVÉTELE

    Miután a kapcsolati űrlap segítségével felvette velünk a kapcsolatot, kollégánk felhívja Önt és megválaszolja az esetleges kérdéseit, majd segít az Ön igényeinek megfelelően elindítani a folyamatokat. Itt lehetősége van PM2021 szolgáltatásunk igénybevételére, mely teljeskörű ügyintézést vállal nem csak a felújításra, hanem a hitelügyintézésre és a támogatási csomag összeállítására is, ezáltal időt és utánajárást spórolva meg Önnek.

  • MŰSZAKI FELMÉRÉS

    Ahhoz, hogy pontos árajánlatot és ütemtervet tudjunk Önnek készíteni a kivitelezési és/vagy felújítási munkálatokhoz, szükséges egy előzetes felmérés, melyet egy előre egyeztetett időpontban, a későbbi munkálatok helyszínén szükséges megvalósítani.

  • PROJEKT ELŐKÉSZÍTÉSE

    Az előkészítési 2 része: az árajánlat összeállítása, valamint az időpontok és határidők előzetes kijelölése.

  • MEGÁLLAPODÁS

    A projekt előkészítés után e-mailben elküldjük Önnek az árajánlatot tartalmazó és az ütemezésről szóló dokumentumot. Amennyiben elfogadásra kerül, egy megállapodás szerződés kötése következik.

  • BANKI ÜGYINTÉZÉS

    Ez a pont nem vonatkozik Önre, amennyiben a felújításra szánt összeg a rendelkezésére áll. Amennyiben nem áll rendelkezésére a kívánt összeg, banki hitel segítségével elő tudja finanszírozni a felújítási műveleteket. Ha igényelte PM2021 szolgáltatásunkat, a teljes hitelügyintézési folyamatot átvállaljuk Öntől.

  • KIVITELEZÉS

    A megállapodást követően kezdetét veszi a kivitelezés fázisa. A 3Dlakás profi csapata biztosítja Önnek a felújítási munkálatok gördülékeny menetét.

  • TÁMOGATÁSI CSOMAG BENYÚJTÁSA

    A kivitelezés végeztével, Ön kifizeti az elvégzett munkát, melyről számlát állítunk ki az Ön (a támogatást igénylő) részére. A számlát és számlaösszesítőjét hozzácsatolva a támogatási csomaghoz lesz csak érvényes a támogatás iránti kérelme.